10 Şubat 2009 Salı

Şekilli Msn Nickleri

22- Bırakıp gittin beni..Seni unuttum sanma, zaman alışmayı öğretti belki ama unutmayı asla...
23- Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!
24-Eğer Bir Gün Adını Anarken kısılırsa Sesim Hasretinden, Kapanırsa Gözlerim Aşkından, Durursa Kalbim Bilki Ben Yanlız Seni SEVDıM ...
25- Bana '''' Seni Seviyorum '''' diye yalanda söylesen, bu yalanı dünyanın bütün gerceklerine değişmeye razıyım..
26- Yanlızların adamıyım uyku yok gözlerimde. Yanlızların adamıyım başkası yok gözümde. Yanlızların adamı seni düşünüyor her gece.
27- Beni sevmiyorsun diye sanmaki kalbim yetimdir. Ölürümde yalvarmam Aşkım Asaletimdir
28-Eger birgün gelir beni unutursan,bilki silahim artik belimde degil elimde,ama ici bos,cünkü kursunu beynimde....!!!
29- YAPRAKLAR DOKULUR,GULLER SOLABILIR,SENI HERKES UNUTABILIR,BEN ASLA!

0 yorum: