10 Şubat 2009 Salı

Msn Nickleri

14- En büyük felaketler içinde dahi ümidini kaybetme , unutmaki en yumuşak ilik en sert kemiğin içinden çıkar.
15- Gülmek senin için bir tutku olsun , olurda bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun
16- Biliyor musun, seni gökyüzündeki yıldızlara benzetiyorum. Ama tek farkın onlardan milyonlarca var. Ama sen bir tanesin.
17- Dün güllerle seni karşılaştırdım. Güller güzel ama sen daha güzelsin. Bütün vücudumu ateşlere at yansın. Ama sadece kalbim kalsın. Çünkü içinde sen varsın bir tanem.
18- Mutluluklar seninle olsun. Yanlızlıklar benimle... Git...Ama birgün aklına geleceğim!..
19- Hani gözler vardır ya sözleri anlatır, hani sözler vardır ya gözleri ağlatır, hani anılar vardır ya değeri geç anlaşılır; bir de aşk vardır ya seni anlatır...
20- Aşk dudaktan çıkan bir kelimde değil gözlerden akan yaştır.Maksat bir sevgili uğruna ölmek değil uğrunda ölünecek bir sevgili bulmaktır.
21- Seni yüz kişi seviyorsa bilki içlerinde ben de varım. Seni 10 kişi seviyorsa onlardan biri benim. Seni bir kişi seviyorsa o benim. Eğer seni hiçkimse sevmiyorsa bilki aşkından ölmüşümdür!

0 yorum: