12 Şubat 2009 Perşembe

Msn Nickler

Bir yudum sevgi koskoca bir okyanusa bedeldir benim için ve özellikle de senin bir yudum sevgine hasretim şimdi uzaklarda sevgilim. Seni hasretimi tüketircesine kucaklıyor ve buseler yolluyorum buralardan.. Kalbim hep seninle...

İnsanlar gelmeleriyle yanlızlıklarını dağıtanları severler gitmeleriyle kendilerini yalnız bırakanlara aşık olurlar.

Hüsranı bir tek yerde kabul ediyorum yaşamak varken yaşayamamış olmakta.

Unuturum desem de inanma sakın ömrümce kalbimden silinmez adın. Bir sızı içimde senden de yakın kalbimin sesini dinler bulurum seni.

Beni bir dakika değil bir saniye değil bir saniyenin onda biri kadar sev... Bir yıl değil on yıl değil bin yıl mesut olurum.

Dün gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri uçurumdan attım sessizliği haber saldım rüzgarlara fısıldasınlar seni ne çok sevdiğimi ve özlediğimi...

Bir insanın idealleri olmalı sonsuzluk gibi... Bir insanın özlemi olmalı özlemle açan çiçekler gibi... Bir insanın birtanesi olmalı o da senin gibi...

0 yorum: