12 Ocak 2009 Pazartesi

kaliteli msn nickleri

zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak,zannetme ki ellerim ellerini tutmayacak,kapansada gözlerim,edebiyen son sözüm seni seviyorum olucak

bir yağmur bir güneş gibisin bir bakmışım hüzünlü bir bakmışım sevgi dolu bir bakmışım yüreklerde bide akılardasın lakin yanımda degilsin bide yanımda olsan

*Dünya unutursa dönmeyi, Rüzgar unutursa esmeyi, Aşıklar unutursa sevmeyi, Belki o zaman unuturum seni

rüzgarın çığlığını dinledim bulutların ağlamasını izledim yıldızlara bakıp bir dilek diledim birmeleğin seni benim yerime öpmesini istedim hissettin mi aşkım benim

Hasretin bir yagmur gibi yagıyor üzerime, yoklugun engeller koyuyor bedenime, bir gün ay gibi gogsan gecelerime, benide alırmısın aşkım o sıcak yüregine???

hasretin bu kadar acı verecegini bilmezdim. ögrendim...çünkü benim her saniyem hasret...severken,özlerken ve hep yalandan gülerkenbilmediler ki içimde sen vardın ve hep sen olacaktın

0 yorum: