12 Ocak 2009 Pazartesi

itiraf msn nickleri

seni seviyorum diyen dilere degil senin icin aglaya bu gozlere inan komur gozlum mefey

Sana ne desem bilemiyorum hayatım desem hayat çok kısa, güneşim desem batıyor, çiçeğim desem oda soluyor, en iyisi sana canım demek çünki bu can senle yaşıyor!!

Aşkım sana dünyanın en güzel şeyini verebilmek isterdim ama seni sana veremem ki

Kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümde bir türlü kendimi avutamadım.Kaç kere ağladım böyle gizlice ne yaptıysam onu unutamadım...ve seni hala çok ama çok seviyorum...birol

gülü bir gün,seni hergün,gülü soluncaya dek,seni lünceyedek seveceğim!!!

ÕMRÜM SENİ BEKLEMEKLE GEÇECEKSEVE ÕLÜM SENİ BEKLERKEN GELECEKSE SENİ ORADADA BEKLEYECEĞİM BEBEĞİM SENİ SEVİYORUM

Sen... Yüreğimdeki gülüşün gizli sahibi,ruhumdaki çiçeği besleyen toprak... Yeni bir günde yeniden doğan umudum, yanlışlarım arasındanseçtiğim tek doğrum... Beraberken huzur bulduğum, kaybetmekten korktuğum, yanımdayken bakmaya doyamadığımbiricik aşkımsın SENİ SEVİYORUM!!

0 yorum: