12 Ocak 2009 Pazartesi

Hüzünlü Msn Nickleri 2

Seni unutmak mümkün mü?Seni unutmak uyanmayı unutmak...Bir gün uyur da uyanmayı unutursam,bilki seni unutmuşumdur gülüm..

merhaba hüzün adası ben duygu gemsi sabahın ilk ışıklarında demir attım kıyılarına yüküm mutluluk hadi uyan aç gçzlerini bak ne diyor gemideki ses özledim seni

SEN BAZEN DUDAĞIMDA BİR GÜLÜŞ.BAZEN YÜREĞİMDE ATIŞ.BAZEN GÕZLERİMDEN AKAN YAŞSIN.AMA ŞUNU UNUTMAKİ KÜÇÜCÜK KALBİMDE, YAŞAYAN EN BÜYÜK AŞKIMSIN...SANA AŞIĞIM SENİ SEVİYORUM

Sakın üzmesin seni karşılıksız sevgiler.Yüreğine sus dersin,belki sözünü dinler.Giden gitsin aldırma,yangınlarda söner.Sakın bakma arkana,krallar önde gider...

Ben kardan bi adam sevdim.Gülüsü sapkasının içinde,elleri cebinde olan.Ben bu kış baharı hiç gelmez sandım.Bi sabah uyandığımda güneşi gördüm Dünyam yıkıldı.Ne kar vardı nede kardan adam.Yalnızca hayali vardı. Anımsadıkça HAYALİYLE YÜREĞİMİ YAKAN!!!!

0 yorum: