12 Ocak 2009 Pazartesi

espirili msn nickleri

seni umutlarıma ektim onlarla biçeceğim ve ben seni yarın seveceğim, unutma unutulanlar unutanları asla unutmazlar

Ben seni bir serçenin göz yaşı kadar seviyorum şimdi diyeceksin ki bu kadar mı ama BİLMEDİĞİN BİR ŞEY VAR serçeler ağladıkların da ÕLÜRLER...

seni unutmayı düşündüm bu gece,bir sigaranın üstüne adını yazdım.Sigara bittiğinde unutacaktım seni,duman duman atacaktım seni içimden,rüzgar savuracaktı küllerini,fakat...!Seni untmayı düşünürken,nerden bile bilirdimki seni her nefeste içime çektiğimi!!!

Saiir bensem,Siirim Sensin. Deli bensem,Zincirim Sensin. Asik bensem,Askim Sensin. Ben hala yasiyorsam,Sebebi sensin..

GÕKYÜZÜNDEKİ BÜTÜN YILDIZLAR SANA OLAN AŞKIMI AY İSE SENİN TEK OLDUĞUNU ANLATIN BİRTANEM

BİR BAKIŞ BİR AŞIĞI AŞKINDAN EMİN EDER,SEVENLER GÕZLERİYLE DAİMA YEMİN EDER.

BİR BULUT GİBİDİR BENİM YÜREĞİM,BAŞKA YÜREKLERLE ÇARPIŞIR YAĞMUR YAĞDIRIR.BU YAĞMURDA SADECE VAZGEÇEMEDİKLERİM ISLANIR,DOKUN ŞİMDİ SAÇINA MUTLAKA ISLAKTIR.

0 yorum: