6 Kasım 2008 Perşembe

Özlem Msn Nickleri

Seni asil insanlarin basit sevgileriyle degil, basit insanlarin asil sevgileriyle sevdim. Bu güzel askimiza nokta koyma, sana kucak dolusu virgül getirdim.



Bir yagmur damlasi seni seviyorum anlami tasisaydi ve sen bana seni ne kadar sevdigimi soracak olsaydin, inan ki birtanem her gün yagmur yagardi.



Yanagina düsen kar tanesi eriyip dudaklarina indiginde ve o bir damla serinligi biriyle paylasmak istediginde yüzünü rüzgara dön, ordayim!


Insanlar tanidim yildizlar gibiydi, hepsi parliyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, günesi seçtim, bir günes için bin yildizdan vazgeçtim…


Bütün mevsimleri bir günde, bütün yillari bir mevsimde yasamaya raziyim seninle... Bir tutam sevinç, bir tutam umut ve bir tutam mutluluk gönderiyorum sana.


Bir gül olmak isterdim! Neden mi? Beni koparip kokladiginda vücudunun derinliklerine girip bir daha oradan çikmamak için…


Seni bulmaktan çok aramak isterim! Seni sevmeden önce anlamak isterim! Seni bir ömür boyu bitirmek degil de sana hep yeniden baslamak isterim.

0 yorum: