6 Kasım 2008 Perşembe

Aşk Nickleri

Eger seni nasil ve ne kadar sevdigimi ögrenmek istiyorsan bana yeni bir dil bulmalisin, çünkü sana olan sevgimi anlatmak için kelime bulamiyorum.


Hayatta hiçbir sey ilk askin yerini tutamaz insan sevse bile o ilk ask hiç unutulmaz.


Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarinda mutluluk, yüreginde sevgi ve sadakat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasinda iyi geceler öpücügü, yanagini uzat. Dünde, bugünde, yarinda... Yüregin kadar yanindayim. Kendini yalniz hissettiginde elini kalbine koy; ben hep ordayim!


Her seven adsiz bir kahramandir ve insan sevebildigi kadar insandir.


Sanma ki ismini bir baskasi silecek seninle basladim seninle bitecek...


Içine düsen her hüzün damlasi sana seni ne kadar çok sevdigimi hatirlatsin.


Seni tahmin edecegin kadar degil, tahammül edemeyecegin kadar çok seviyorum.


Bir demet gül vermek isterim sana. Güllerden güzelsin aslinda. Gülü bir gün, seni sonsuza dek seviyorum.

0 yorum: