1 Kasım 2008 Cumartesi

Asker Mesajları

emrem seni cok seviyorum istanbul benden aldı seni bitanem ASKERİM
-
aşkım annen baban be ben seni çok özledik... gelde bi evimiz neşeyle dolsun suatım seni çok sewiorum 88/2 şırnak beytüşşebab dagcı komando şafak 285 ASKER YOLU BEKLEYENLER ARKADASLARA SESLENİORUM ARKADASLAR UNUTMAYINKİ ZAFERE GİİDEN YOLDA ÇEKİLEN ÇİLE KUTSALDIR ELBET BİRĞÜN GELİCEKLER AKLIMIZA KÖTÜ ŞEYLER GETİRMEYELİM YETER.. SADECE DUA EDELİM ALLAHIM BÜTÜN ASKERLERİMİZİ KORUSUN VE DAYANMA GÜCÜ VERSİN.. BİZEDE SABIR VERSİN ARKADASLAR AEO ÜZÜLMEYELİM NOLUR ENİNDE SONUNDA BİZE GELİCEKLER.. SUATTTTT AŞKIM SEWĞİLİM BİRİCİK NİŞANLIM SENİ ÇOK SEWİORUMMM VE BIRAKTIGIN YERDE SENİ BEKLİORUM ÇABUK GEL .....
-
bedenim olmasada bilki her sabah kahvaltımda sokakta ellerin ellerimde gece yanımda gibi uyuyorum aklımdasın askerim
-
mesafemiş uzaklıkmıs zamanmıs yalnızlıkmıs hepsi yalan tek gerçek sen ve ben ve sonuna kadar bekleyeceğim askerim
-
bekliyorum biliyorum geleceksin gelmesende biliyorum hep benimsin benim olmasanda biliyorumki bu yürek ilk ve son defa böyle sevdi
-
bugün askerlige baslayalim 274 gün oldu günler gecmiyor ama ben seni her zaman düşünüyorum her zaman aklimdasin bir türlü cikniyosun s.c.sewiyorm biricik Selinim safak.186
-
ışıkları sönük şehrin heryer zindan kapkaranlık.. bir kor gibi bedenimde gezer durur bu yanlızlık gelll çıkıpta gel sürpriz yap yüreğime ışık yak acımasız kör bir bıçak çekilmiyor bu yanlızlık gell.. gel bahtımın karbeyazı gel canımın can yoldaşı gel bitsin bu zalim sızı çekilmiyor bu yanlızlık gel.. çok ösledim seni serkanımmm sadece 22!
-

15 ay görmezsem unuturum sanma sen hep aklımdasın bunu sakın unutma aşkımm

0 yorum: